Si eu „Obişnuiam să cred ..”

 Obisnuiam sa cred
Ca drumul pe care merg nu e chiar cel drept
Ziceam ca-i doar acel drum pe care alerg in prezent
Constient c-o sa plec dar acum incep sa-nteleg
Ca de fapt e acelasi drum, rau sau bun
Plin de raze de soare, cer senin sau furtuni
500 de povesti din diferite lumi
Despre masti care se ascund in fum

Te intrebi…cum?
Folosesc cuvinte pline de inteles
Afla ca timpul le-a sters pe cele lipsite de sens
Stii ca iubesc s-aud din partea catorva oameni
Un simplu multumesc..
Imi place sa ma gandesc ca nu-i totul corect
Da’ nu-i firesc..si le gasesc pe toate
Ca facand parte dintr-un singur univers
Unde prea putin protejeaza globul pamantesc

Asculta tot ce spun
S-ar putea sa am dreptate
Ca toate trec si trecem peste toate
Tine-ti aproape oamenii aparte
Tinandu-i departe mereu de tot ce-i poate trage in spate
As vrea sa stii…
Ca pasii pe care-i faci in viata se trec pe foaia de arbitraj
Nu lasa libertatea gaj in combinatiile pe care le faci
Doar ca sa ai ce sa tragi
Ai grija de cei dragi
Mai mult de cat ar fi vrut sa poata avea toti grija de tine
Pune raul inainte si o sa fie bine, mai puternic vine
Dar poti sa inveti sa lupti cu ceea vine
Daca e… vant sau chiar furtuna
Gandeste-te la vreme buna ca timpul te fura
Si te trezesti ca te.ntrebi cum o duc acum
Cu cei cu care o data fumai sub clar de luna

[..]Astazi mi-am dat seama cine sunt in realitate si am incercat sa-ti explic
Dar probabil ca nu sunt destul de inteligent ca sa pot sa fac asta
De aceea mai bine plec!

~ de oanonima pe aprilie 5, 2013.

Lasă un comentariu